tisdag 3 april 2012

Nya skor! :D

Kall men fin morgon idag. Tog en liten extra lång runda till gymmet och det var skönt. Sen blev det maxtest och spinning.


Efter lite tänkande och samtidigt känslan av att inte orka vänta längre så smet jag in på TeamSportia efter träningen och bad snällt en herre om hjälp att prova ut ett par nya löpardojjor. Snålänningen i mig fick sig en däng samtidigt som det inte direkt blev de billigaste. Efter att ha provat några stycken gick jag på känsla och de som var skönast att springa i och kändes bäst på foten fick följa med hem. Han sålde säkert bara på mig de dyraste så han är väl nöjd ;) Är SÅ otålig. Vill ut och springa nu! Så ska gå in dem några dagar(eller bara ikväll) och ge mig ut nu i veckan. Nu har jag vilat i 2 månader och knappt sprungit ett enda steg. Och det var en go känsla att springa i dem även om det bara var en kortkort stund. Går inte jämföra med mina gamla som dessutom visst hade gått ett antal mil för långt ;) Borde bytts ut för ett bra tag sen. Men nu är det äntligen gjort och jag längtar ut! Men det kommer blir seg start. Nån km i taget de första gångerna och sen öka sakta men säkert och hoppas att jag slipper ha ont!





Kanonfin morgon i Jkpg!




Dags för spinning! :D




Mina nya vänner. Snygga och och förhoppningsvis bra också.



Har sjukt mycket frukt hemma. Och visst ser det trevligt ut med en fruktskål som står framme? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar