torsdag 10 maj 2012

Fin dag :)

Sicken trevlig dag det varit hittils! :) Det fick bli spinning i morse för att sen åka hem till mor min. Där väntade dunderfrukost med syrran och mor. Promenad, massa prat och sen god lunch med. Sen in till stan för att råka stöta på Johanna och Stina på Ica. Följde med upp till Johanna för lite skitsnack och catchup och sen en något regning promenad på stan. 

Nu ska jag snart ge mig ut i detta förfärliga väder igen för en fika med Fidde. Kommer minsann ta bussen in för annars kommer jag vara helt dyngsur när jag kommer fram :P

Systeryster och mor
Frukost var sannerligen gott efter spinningpasset :)
Gjorde asgo mat igår med! Pestokyckling i ugn! 
Dagen mumsfillibabba! Torsk i ugn med gräddsås och grönsaker med potatis och sallad till!
Johanna och Stina :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar