lördag 19 maj 2012

Uppe med tuppen kl 6 !

Då äntligen framme till dagen första uppdatering ;)

Startade dagen kl 06.00 med att möta upp Rebecka som skulle ut och ta en PW. Jag är inte den som är den så jag hängde på om nåt lite morgontrött. Väl hemma igen hann jag med en 30min powernap och tro mig vad svårt det var att kravla sig upp igen. Men hade bestämt mig för att köra lite löpintervaller på gymmet innan jag öppnade. Får ju passa på när jag har gymmet för mig själv :D Så 10+20 min intervaller som gick förvånandsvärt bra. Måste försöka klämma in lite mer sådana pass i veckan.

När jag var klar vart det så grymt gott med frukost. Det är alltid gott men speciellt efter ett träningspass!

Nu är det jobb i några timmar som gäller sen får vi se vad lördagskvällen har att leverera. :)

Standard-frukost. Gröt med div tillbehör, knäcke med gottigt pålägg och en stor kopp varmt vatten.
Lika gott varje gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar