lördag 15 september 2012

Godmorgon!

Efter två långa dagar så är det skönt att bara jobba några timmar och sen chilla.

I torsdags var jag visserligen ledig men dagen började med spinning 6.45 för att sedan vid 9-tiden sätta mig på bussen mot Gbg. Varför då kan man ju undra. Jo, ett par sprillans nya tåspetsbalettskor skulle inhandlas och eftersom jkpg är en skithåla ibland så finns ingen dansbutik här längre. Så 4,5 timme buss och 3 timmar i Gbg men fick med mig mina skor hem iaf och hann med en fika med en kompis:) Tillbaka i jkpg vid 17-tiden för att ha danslektion vid 18. Snabba ryck;-P Sen somnade jag tidigt efter en dag med massa farande.

Gårdagen bestod i princip bara av jobb. 5.45-13.10 på a6 och sen 14.00-19.05 i Hva. Snabb cykeltur ner dit;) Sen blev det bara soffläge och gotte när jag kom hem.

Idag startades dagen med en promenad innan jobbet och även om det är segt och motigt och så lockande att få sova lite till så är man mycket piggare efteråt! Solen sken och jag njöt! Nu blir det jobb, träning och sen ska jag ta tag i min stökiga lägenhet! Den ser kaaaoz ut!

/E
Gårdagens helgfrukost. Jag älskar bröd med min mage blir lite ballong av det så äter det lite då och då men oh så gott det är :D
Man är inte så pigg innan promenad men piggare efteråt!
Innan danslektion! Som för övrigt var askul! Roligt att dansa jazz igen.
Mot Gbg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar