tisdag 11 september 2012

Lite sammanfattning av helgen.

Kickoffen i helgen var ju såklart jättekul! Lite dålig planering när det gällde ätandet mellan passen så hann inte riktigt så energin dog lite under pass 2 men sen hann jag slänga i mig lite energi till pass nr 3 :) Vidare mot Resturang Guvenören sen för god mat och lite festande. Eftersom det var en Lisebergsresa planerad på Söndagen med familjen så var det inte så lockande med att stå i kö till krogen utan köpe fyllemat och satte mig på bussen. Så var nästan pigg när jag gick upp på söndagen sen.

Liseberg var roligt som vanligt även om det kom lite regn. VANN en fet kexchoklad. Finaly! På första försöket dessutom! Vann även en lite mindre påse daim. Så nu är det knepigt med att ha massa godis i skafferiet som är frestande!

Igår var även första tillfället för Jönköpings Gospel som jag har gått med i. Behöver få komma igång och sjunga lite och tror det här blir bra.

Daim! Mums!
Mina roliga bordskamrater minus en. Linn tittar nån annanstans än i kameran och Anders ser lite butter ut ;) 
Liseberg! Bror och syster.
Fick även sisodär 5 l Lingon av pappa så det rensas för full för att bli sylt :)
Gospel
Vinsterna!
Tänk så lättroad man kan vara :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar