lördag 29 september 2012

Tacksamhet och en bra dag.

Igår var en sån där alldeles perfekt och lagom dag. Desstuom lite extra bra för det var min födelsedag :-) Startade visserligen med en lätt försovning så jag fick rusa till jobbet men självklart var det öppet kl 6 så motionärerna kunde börja träna. Bara jag som fick skjuta på frukosten lite^^

Efter jobbet bar det av hem till mamma för att förbereda lite mat och sånt gott innan resten av familjen anlände. Sen tillbringades kvällen med min underbara familj med mycket skratt, god mat och några presenter :) Det var en mycket trevlig kväll. Jag får alltid så mycket extra energi av att träffa min familj. Väldigt tacksam för att jag har dem!

Nu laddas det för lite jobbande, fika med en vän efteråt och kanske lite firande med vänner ikväll.

Extra glad för tårta! Köpt visserligen men den är så god! Ingen har väl missat att jag gillar sötsaker ;-P Speciellt tårta!

Fika i mängder!
Ibland får man göra egna lösningar när allt inte får plats i ugnen ;P
Jättefina små ungsformar och snygg saftflaska av bror och en superfint halsband av syrran. Tack!
Cupcakes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar