tisdag 11 september 2012

Veckans träning.

Får ändå säga att träningslusten börjar komma tillbaka. Gymmet hänger efter lite men annars försöker jag hålla igång. Träning är så sjukt gött, ta ett ordentligt spinningpass t.ex. Svetten bara rinner och man utmanar sig själv mer och mer för varje gång och jag är helt slut efteråt varje gång o.s.v.

Träningen v 36.
Måndag: Massa promenerande, lite över 1,5 mil iaf.
Tisdag: 1,5 tim Balett, 1 tim Feminine Vibe
Onsdag: 45 min gym
Torsdag: 45 min spinning.
Fredag: 55 min spinning
Lördag: Lite utecykling, Crossfit och sen 75 min Street-aerobic :)
Söndag: Vila, men promenerade runt på Liseberg hela dagen.

Köpte nya spinning/cykelskor igår. Snacka om skillnad på spinningpasset sen. Så mycket roligare med ordentliga dojjer och lättare att jobba med tekniken. Snygga var de faktiskt också även om jag egentligen tycker att spinningskor inte är så läckra^^ Det fina med dessa skor(till skillnad från löpskor) är att de håller i flera år så det är lite mer en investering att de får kosta lite mer.  

Ikväll är det dans igen som gäller men är lite opepp för jag har inte haft tid eller egentligen pengar att köpa tåspetsskor :( Man kanske kan tycka det är konstigt att jag precis köper ett par spinningskor när jag behöver skor till baletten men det finns flertal anledningar. Dansen ligger mig varmast om hjärtat men går inte förneka att jag tränar spinning oftare och vill kunna få ut det bästa av min träning.  

1. Jag har velat ha det länge
2. Jag går oftare på spinning än balett
3. Kommer köpa balettskor också.
4. Det var skoveckor på Team Sportia.  

Får blir en tajt månad i Okt och ska ju dessutom börja ta körkort. Det är ju inte direkt gratis ;P

Dessa fina skor är nu i min ägo och de satt som ett smäck!

(Nu är ju den stora stilfrågan här, när man cyklar får man ju inte ha olika märken på cykel och tillbehör. Skor är väl ett tillbehör? Och min cykel är ju av märket Scott. what to do? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar