måndag 7 januari 2013

Nytt år sägs det..

Japp. Nytt år och det rullar på bra än så länge. Måste finula lite på min träning och lägga upp nåt bra träningsprogram åt mig själv. Sträckningen vill ju inte ge med sig så mot min vilja kommer jag kanske få ta det lite lugnt med danslektionerna denna våren. :'(

Förra veckans träning iaf:

Mån: Jympa
Tis: Vila
Ons: Spinning
Tors: Mitt eget boxpass
Fre: 50 min jogg
Lör: Mitt eget boxpass
Sön: Spinning.

Så får väl räknas som en helt okej vecka med träning även om det inte är till nåt särsklit. Har varit lite krasslig senaste med så just nu de kommande får bli till att hitta kondisen igen. Den har gömt sig nånstans ;)
Ikväll blir det ett spinningpass till och sen öva boxpass.

Ska förhoppningsvis i veckan inskaffa mig en pulsklocka så jag kan dokumentera min träning ordentligt och se till så jag inte mesar :)

Gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar