fredag 26 april 2013

TGIF?

Inte så mycket att babbla om idag. Fantastisk skönt att slippa dubbdäcken på cykeln. Det går snabbt, smidigt, lätt och framförallt tyst! Lite roligare att cykla igen. Det som är så skönt med cykel att man kan smidigt och lätt ta sig över hela stan. Aldrig behöva vänta på buss eller missa för den delen. Sen att jag kanske inte alltid heller tycker det är skitkul. Dagar det regnar och blåser är det lite motigt att sätta sig på cykeln. Och även om körkortet är på G så kommer jag inte köpa nån bil. Så det blir att fortsätta cykla! 

Dags att börja tagga till för dagen och helgen. Fullspäckat schema och tack och lov för det. 

Tänk vad en vecka kan gå långsamt och snabbt samtidigt. Jag hoppas på det senare för de veckor som kommer. Och jag hoppas och tror att jag kan slappna av lite i helgen iaf. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar