söndag 5 maj 2013

Musikal: Check!

Fantastikt vad roligt det var! Replikerna satt, låttexterna satt och det var en väldigt nöjd puplik. Som för den delen också var fler än vad jag trodde att de skulle va. Det är så himla roligt att stå på scen. Glömmer nästan bort det mellan gångerna. Som inte är så ofta nu för tiden. Men ska nog se till att det blir lite ändring på det. Föräldrarna var där och kollade som vanligt och det gör mig lika glad varje gång att ni kommer och kollar på alla föreställningar och sånggrejer jag gjort och gör. Alla som var med var grymma och det bar superkul!

Kvällen avslutades med Hamburgare och Sifi-film tillsammans med goda vänner. Sen var tyvärr filmen bara uppskattad av 2/3 av sällskapet. Du får välja film nästa gång Eve!

I morse var det motigt att gå upp då jag fastnade framför en film till efter att de gått hem och sen när man inte kan sova ligger man och funderar och ibland känns det som hjärnan slår lite knut på sig självt. Men trots detta kravlade jag mig upp då jag såg att solen sken och gav mig ut på en löprunda runt Rocksjön och vidare längs med Vätterstranden. Löpning är helt klart den bästa träningen för att få lite klarhet på tankar och benen går av bara farten. Och att det är så grymt vackert att springa längs stranden gör stegen lite lättare. Så den rundan gjorde helt klart en finfin start på den här dagen.

Eve och jag redo att ge oss ut på scenen!
Trött tjej innan löptur. Desto piggare efteråt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar