onsdag 5 juni 2013

Sommar på landet.

Då jag hade eftermiddagen ledig igår passade jag på att åka hem en sväng till mamma. Hemhemma lixom. Det ligger utanför en liten håla som heter Ölmstad och det är verkligen det man pratar om när man säger "bor ute på landet" Närmsta butik är 5km bort och vill man gå skogpromenad är det bara att ge sig ut. Grymt tacksam för jag fick växa upp så. Visst var det lite långt från stan när man blev tonåring. Nu trivs jag självklart med att bo i stan. Men sen den dagen då tanken på att skaffa familj blir aktuell vill jag nog tillbaka ut på landet. Slippa all stress. Sen behöver det inte va så hiskeligt långt från stan som Ölmstad ;-) Sen är man ju två om saken^^ Men ja, sånt löser sig. 

Hann med både sola, promenad, plocka lite blommor och köra massa bil. En bra eftermiddag så kropp och knopp kunde slappna av lite granna. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar