söndag 27 januari 2008

Premiär!

Så var premiären avklarad. Och det gick faktsikt skitbra. Alla nummer gick okej och inget blev jättefel och det var helt och hållet uppkattat av Publiken. Hela min familj var här och det var jättetrevligt att träffa dem.

Efteråt var det premiärfest. det var också kul även om det var ett kortvarigt besök, för det bästa som hände med helgen var att min kära Man stannade tills idag! Det gjorde mig väääligt glaaaaad!


Och för er alla som missade denna föreställning denna helgen kan man även jkomma nästa helg! Glöm icke detta,

Jag har även fått min dator nu. Ska bara ladda den och starta upp den:) Tack Älskling<3

Idag är en slap dag, Jag är pigg och kry, och vissa andra är itne lika pigga etersom denna Premiärfesten slutade runt sju i morse. haha.

Byebye.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar