fredag 25 januari 2008

Japp. Då var det dags igen. Jag sitter här framför en schleten dator i datasalen. MEN! Imon blir det ändring på detta! Jag får nämligen min nya dator av min älskling! Då behöver jag inte sita här mer. YEYY! Och hela min famlij komer ner imon också! varför dett nu då?

JO! Vi har PREMIÄR för vår Vinterrevy! Det ska bli så otroligt roligt.
Idag har vi haft genrep för skolan och M1:orna. Det var skitkul. En lite smygpremiär. Fast.
"Det blev inte så bra" på allt. Men det är ju sånt som händer. Jag lyckades få på mig en klänning bakochfram. hahah. som tur är ser den nästan likadan ut på båda hållen. hahah.
Men det är faktiskt, om jag får säga så en SKITBRA Show. Välsigt rolig och den som inte kommer missar faktskt nåt.

Efter all möda börjar det ta sig iallfall. Det mesta ser bra ut. Idiotbytena är lite jobbigga. För er som inte vet vad det är så e det när du helt enkelt är med i ett nummer och ska vara med i nästa efter det med helt andra kläder och detta byte ska ske under blacken som är ca 3-4 sek! Men det går. oftast.

Imon kommer min Fänrik Ståhl också. Vilket gör min väldigt peppad och glad, men pressad också för att göra bra i från mig. Men Han tycker ju om mig ändå. Fast jag ska minsann skaka rumpan för honom. haha!

En liten spännande händelse som hönde igår. När vi ca vid 01.00 var på väg hem från kulturhuset ser vi att något ligger och brinner på vägen? Och mitt i en korsning ligger nånting( det gick inte och se vad det hade varit) och brinner. Vi tog lite Snö och släckte så klart men vem sjutton tänder eld på något mitt i en korsning kl ett på natten? Det övergår mitt förståd och jag ser itne alls det roliga i det.

Jag druttade i en trappa häromdagen med. Klantigt så att säga, men det gjorde väldigt ont och jag rullade ner för typ 5 trappsteg och skrapade upp båda knäna så blodet sprutade typ. "Väldigt" passande nu med tanke på alla danser där vi sitter på knä och så, men ad gör man inte för konsten? Jo, man dansar i allfall och ser glad ut. haha.

Dagens:

Tid: 15.35
Händelse: Genrep för skolan!
Musik: Kastanjens dansmusik.
Inköp: Låga Känger och Mössa.



See you in a while!
// Ester

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar