lördag 22 mars 2008

De e bara å baka!

Japp. Nu har jag bakat två kakor. Eller en kaka och en sorts Muffins. ChokladmintBrownies och Äppel- och Kanelmuffins! De har inte riktigt svalnat än men jag hoppas minsann att det blir gott! Jag är riktigt stolt över mig själv. Jag och baka är kanske inte den bästa kombinationen men jag tror jag har lyckats riktigt bra idag. Jag är stolt.





Igår var en mycket trevlig kväll. Jag och min kära vän Caroline begav oss mot Bongo runt sju-tiden vilket var ganska tidigt men vi har ju inte setts på flera månader så vi ville ju ha lite tid att umgås ju! Det blev mycket pratande och hejjande på många bekanta ansikten. Vi kikade även på The Lips med Daniel Karlsson (Idol för de som inte vet) i fronten. Det var nice. De var bra. Orkade dock inte kolla klart på allt flr jag stod långt bak och blev trött i benen.
Mötte även Sara och Erik m.fl och det var trevligt. Höjden på latheten var när vi från BongoBar tog en taxi hem till pappa. Det tar ca tio min att gå. hahah. men det är skönt att inte bara sitta hemma i M-ryd och göra ingenting.


Caroline.


Sara.


Daniel Karlsson och The Lips.

Snart kommer familjen hit och det blir den klassiska Påskmiddagen. Sen bär det nog av til Bongo igen! Haha. Och jag som inte trodde att det skulle bli npn utgång för mig enna veckan! Fast senare i vekcn blir det chill. Ska bara jobba.

Typiskt att jag glömmer min kameraladdare i M-ryd och nu är mitt Batteri slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar