fredag 21 mars 2008

Kyla.

Här sitter jag, allt för lat för att gå hem till pappa för att det är allt för kyligt ute och jag har allt för lite kläder på mig. Istället lägger jag ut 19 kr på att sitta framför datorn och skriva om det istället. ha. Bussen gå om 25 min och jaf har redan suttit här i 20 min. Och man kan ju tillägga att det är ca 1 km hem till pappa. Det är alltså inte så fasligt långt för en normal människa men för en lat och kall människa som jag är det alldeles för långt!

Det blir även utgång ikväll hoppas jag. var ute igår också med Fänrik och hans jobbarkompisar. Det var mycket trevligt faktiskt.
Ikväll bär det av att se The Lips med Daniel Karlsson (Idol) i spetsen. Det an säker bli roande det också.

Nu måste jag bara hitta nån som följer med mig ut ikväll! Anyone?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar