fredag 14 mars 2008

Studentfest på Tavernan.

Igår var var det kul. Jag var med carin och gänget och skakade rumpan på tavernan.HA!
Bella och Julia var där och jobbade så vi var och hälsade på dem. Men det var roligt, Bella var DJ och Julia stog i Baren, För att nämna så var det en studentfest. haha.
Det var en rolig kväll.-









Idag har jag jobbat med den kära Farsen igen, och imon är det två föreställningar till. Lite långtråkigt är det ibland men folket är roligt.

vi i vår klass har nog den lägsta humorn av de flesta. Vi hade en dramaövning idag som gav ganska roliga citat, ex: Varför kommer det sig att jag vaknade med din hand upp i min röv? Jo, för det plumsar så skönt!
Det var så otroligt roligt och alla var trötta efter gårdagen och låg typ på golvet i skratt. Heheh.

Jag och Carin skulle gå och träna idag med. Vi gick till gymet och började träna. Men efter tre set orkade vi itne mer och gick hem igen. haha. MISSLYCKAT! men men. det får bli bättre nästa gång. haha.

Nu ska jag se om jag kan rota fram lite matlådor och slänga ner min lasange jag gjorde tidigare idag.

Sov gott.
/ Ester

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar