lördag 15 mars 2008

Sista kvällen med gänget?!

Nu vart sista kvällen med Dr Kosmos och Gänget över. Har jobbat på Sex föreställningar och det har inte varit särsklit jobbigt utan ganska kul. Missade dock Melodifestivalen ikväll. Men och andra sidan, gjorde det så mycket att jag missade den?!

Annars har dagen inte bestått av så mycket. Ska väl hem och kolla på tv och sova.

Pratade med Hanna tidigare idag om folk och viktideal. Hon visade mej en tjejs blogg där en tjej som tidigare haft ätstörningar hade gott upp till normal vikt igen för att hon inte ville vara nått pinnsmalt ideal för unga tjejer, och då var det en kille som hade kommenterat det och sagt att hon var mullig?! Shit. Tjejen var typ 1.72 m lång och vägde runt 60 kg. Då e man ju inte Mullig för sjutton?! usch Då skulle jag ju också vara mullig, e jag det?


Imon blir det dansträning för hela slanten. Iallfall en stund. har ju inte fått tid att träna nåt sen i onsdags. Tränas gör det för lite för min del.
Mina kära Fänrik Ståhl har för den delen blivit erbjuden ett bra jobb. Men det är inte klart än så vi får se. jag är stolt över min karl i allafall (karl i den benämningen min man, inte namnet Karl. hah)
Kanske det är dags att ta tvätta bort dagens ansikte nu. Känner att tröttheten börjar komma i kroppen. Jag är uppe allt för sent på vardagarna och är skittrött på helgerna. Det borde ju vara tvärtom.!? Får försöka vända på det där. Snart bär det av hemmåt iallfall. Det blir skönt.
Fast å andra sidan ska jag ju jobba hela lovet.
Natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar