söndag 15 juni 2008

Bara 4 dagar kvar.

Trött och sliten. Och fyra dagar kvar att jobba. Sen drar jag iväg. Skönt att komma bort härifån lite. Eller ganska mycket skönt.

Om det vill sig så skulle det underbaraste vara om jag kom iväg till Peaceandlove. Vill sig ödet, så bär det av dit. Allt är ju typ fixat utan biljetten. Ordnar det sig tro?
Men det gör ont i magen och jag blir nedstämd om jag inte får träffa Carin. Men inget är bestämt än. Väntar på samtalet från Sanna om hur det blir.

Helgen har varit orkeslös och jobb. Det var tråkigt att det inte blev nåt umgänge och det var tråkigt att jag inte hörde något från er heller. Men jag antar att det blir så ibland. Mycket att göra och lite tid.

Jag spenderar alldeles för mycket tid med att börja tänka negativa tankar. Hur jag inte trivs här, Hur jag ser på min vän-situation, Hur jag vill ha ett annat jobb, att jag inte vill bo hemma utan att jag vill ha en egen lägenhet, och hur himla emo jag är i min ömkliga sits. Och det får mig att börja tänka i gamla banor igen och jag gillar det inte. Jag inbillar mig att den här stan kanske inte är så bra för mig. Men äsch. Nu pratas det bara en massa strunt igen.

Jag trivs jättebra med mitt liv.

/ Ella.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar