måndag 16 juni 2008

Respons?

Det finns så mycket jag vill få ut men det går inte att få ner det svart på vitt. Så mycket som jag vill säga till människor men det är bara inom mig och jag vet inte hur jag ska få ut det. Det går inte. Det skulle bara bli en massa tråk då.

Jag önskar verkligen att jag var nöjd med min sits jag är i nu. Men det är jag inte. Och jag måste göra nåt åt det med jag vet inte vad. Jag trivs inte. Och alla säger att man får stå ut. Jag antar att jag får göra det.


Jag är trött på att vara den som alltid hör av sig. Trött på att behöva kämpa för att vara eran vän. Ett vänskapsband ska knytas från båda håll inte bara från ett. Jag skulle kuna ta bort så många från msn och mina comunitys utan att någon skulle märka det. Det är bara ytliga kontakter. Och det är så det känns som jag har här. Bara en massa ytliga kontakter. Och det ger mig ingenting för jag får ingen respons över huvud taget. Jag skulle kunna flytta härifrån och ingen skulle märka det. Det finns få undantag och de vet det. Och det är de som får mig att över huvud taget gilla det här stället pytte lite granna. Och tack till de som faktsikt ger mig respons. Det betyder så himla mycket.

Jag funderar mycket på om det är mitt fel att det är så här? Ger jag inte tillräckligt mycket av mig själv? Kämpar jag inte för at det ska funka? Sen träffar jag de människor som verkligen bryr sig och frågar hur jag har det och som vill träffa och umgås med mej och visar att de faktiskt tycker om mig som den jag är. Då ser jag vilka som verkligen är något och ha och jag uppskatta dem till tusen. Och mer än så. Men alla andra. Jag orkar inte bry mig längre. Och jag tror inte någon av dem kommer läsa det här med i vilket fall fick jag ur mig lite.

Jag behöver ringa och prata med någon? Men vem. När ska jag komma över den här jobbiga känslan av att jag alltid stör? Att Jag alltid ringer när de inte har tid eller har nåt viktigt för sig. Är det bara jag som typ alltid har tid och antagligen inte har nåt liv?

/Ella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar