lördag 14 juni 2008

Lidköping,Uppsala och Stockholm.

Min så kallade lilla roadtrip har minskat ner till tre städer. Gissa vilka.
Pratade just med min gamla vän Caroline om att ta en liten avstickare upp till Uppsala och hälsa på henne innan jag intar huvudstaden och det tyckte hon var en utmärkt ide. Då blev jag lättare till sinnet. Har inte träffat henne på ett tag nu så det blir chill.
Sverige förlorade ju. Synd. Det var ju en dum idé av Spanien att göra mål sådär i sista minuten. Vad fick de den idén ifrån lixom?
Större delen av kvällen har spenderats framför den här dumburken men tog fram min hurtiga sida och tog cykeln ner till stan för att kolla läget lite granna. Det sög ganska rejält och jag cyklade ganska raskt hem igen. Stolt över mig själv för att jag har klarade den hemska backen upp till mitt hem köpte jag polly som jag nu glufsar i mig med halvt gott och halvt dåligt samvete. Jag orkar inte hålla min friskisdiet jag haft den här våren. Men jag funderar starkt på att gå till friskis på Måndag och ta tag i det här med att lägga ut pengar på ett träningskort. Det skulle vara ganska nice att kunna gå till gymmet igen. Det lilla jag lyckats träna upp igen börjar sakta försvinna. Me don't like.
Nu är det fags för sängen för det är jobb imon igen. Ända till torsdag men sen blir det en veckas semester. Då blir det Party all week long. Eller så får vi se.
Dags för jag och min Ipod att joina sängen och mina böcker och se om jag lyckas somna tidigt ikväll.
Sleep well my friends(?!).....
/ Ella.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar