fredag 22 augusti 2008

I-landsproblem.

Hur frustrerande är det inte då någon ringer till en från dolt nummer och man inte hinner svara? Och varför ringer idioten inte upp igen. Den enda som ringer mig med dolt nummer e min kära mor när hon ringer från jobbet och hon e hemma nu.
I-landsproblem upp i dagen men vadå?
Irriterande att inte veta vem det var som ringde eller vad det var om?
Snälla ring igen. Det kanske var om ett jobb?
Skit att jag inte kan svara jämt på jobbet.

21.15 och man får gå härifrån.
Ett glas på Twin med en jobbarkompis.
Det blir gött avslut på denna jobbveckan.


Det skulle ju underlätta om jag fick reda på om jag får stanna kvar här på Telia eller inte då jag bara har en vecka kvar att jobba.

Have a nice weekend my dear.

/ Ella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar