tisdag 30 september 2008

Blogga?!

Det slog mig idag att min blogg är ganska så där rätt ointressant.
Allt jag skriver handlar om mina tråkiga dagar och mitt tråkiga liv.
Det är visserligen mest för min egen del som jag skriver den här bloggen
men man vill ju ändå att det ska finnas några läsare som finner den värd att läsa?

Och så sitter jag här och funderar över vad jag ska skriva om?
Nåt intressant ämne eller någon färsk artikel ur aftonbladet?

Kan ju nämna en sak. Jag tycker att den 16-åriga bruden i Idol Anna Bergendahl är helt ointressnt och fattar inte varför det svenska folket höjjer henne till skyarna.
Fast de verkar ha fattat lite nu och hon är längre inte nån gullegris.
Söt liten och duktig sångerska, visst. Men hur tråkig som helst.

Om vi ska tala om duktiga tjejer i Idol så har vi Sepideh Vaziri och Loulou Lamotte. Där har vi två tjejer som med sina röster kan gå långt. Även med utstråling.

Nu, fika och skvaller med mina kollegor.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar