måndag 29 september 2008

Tandpetare?

Ge mig en tandpetare någon?
Jag hatar när mat fastnar i tänderna och det inte finna tandpetare i närheten.
Jag ogillar starkt att ha mat mellan tänderna, för det är äckligt.
Träffar jag på någon med mat mellan tänderna säger jag det.
För hade jag haft det så säg till då för sjutton.
Inga tandpetare innom synhåll men har dubbelkollat i spegeln att
inga läskiga rester av min för den delen goda lunch finns kvar.
Jag e ingen hamster, jag gillar inte att hamstra mat.

Och jag e så trött på att himla surkärringar som ringer in om sina små ynkliga skitproblem med sin skittelefoner. ÅH NEJ! E ni utan telefon i EN dag! Vilket STORT PROBLEM. Skaffa ett liv för sjutton. Men glad och trevlig sitter jag här och fixar deras problem och fixar så de får det bättre.
Någon måste ju ha mitt jobb också. Bara jag inte stannar här för länge.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar