tisdag 27 januari 2009

Addar ni folk ni inte känner eller någonsin pratat med på msn?

Jag förstår inte varför man addar en random människa på msn som man inte känner någonstans? Jag tycker bara det är är jobbigt när folk gör det. De har väl hittat en på en comunity någonstans och vill lära känna en, men skriv då istället ett mejl. Jag har sällan några andra personer än de jag känner eller finner intressanta på min msn. Och då för att jag antagligen skrivit med dem ett tag innan jag eller den personen addar mig.

Det är bara jobbigt när man på ett inte allt för otrevligt sätt säga att man inte vill skriva med dem eller inte finner något intresse i att lära känna dem. Och hur de då kan bli så sura. de kan väl inte förvänta sig att alla de addar ska bli helt överlyckliga över att någon helt främmande person har addat dem. Eller är det bara jag som tänker så här?


Jag hade en gång en kille som addade mig som jag i stort sätt blockade på en gång. Borde han inte fatta vinken? Då skrev han till mig på en comunity i stället. Jag skrev snällt och vänligt att jag inte hade nåt intresse att lära känna honom (Hur man nu säger det snällt^^) Jag var iallafall inte otrevlig. Och han bad mig dra åt H-vete och blockade mig. Men alltså shit. Killen kunde verkligen inte ta en diss. Sorry for not beeing interessed.

Detta har hänt mig ganska ofta det senaste och detta skriver jag inte för att verka uppblåst eller "alla-vill-lära-känna-mig-"-typen utan mest för jag förstår det inte bara. Jag skulle aldrig adda en person jag aldrig pratat/skrivit/haft någon som helst typ av kontakt med.

Men det kanske bara är jag?

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar