onsdag 28 januari 2009

Sunkig och äcklig?

Usch, Idag är en sån dag då man bara känner sig så otroligt ofräsch och äcklig och bara som en soppåse.
Ingen tid att fräscha till sig i morse, finnig och äcklig. Och sen efter danslektionen kommer det ju vara ännu värre. Då får man nog ta och rycka tag i sig själv och pyssla om sig själv och göra sig lite fräsch.



















Så ikväll när jag kommer hem så blir det så här:

-Långdusch tills jag ser ut osm ett russin

-Raka benen (Som om någon skulle märka det, men det e nice)
-Hårinpackning
-Peeling
-Plocka ögonbrynen, (De ser ut som buskar nu för tiden, man förfaller som singel)
-Smörja in varenda cm av kroppen med Budybutter så jag luktar som en färsk persika och len som babyhud^^
-Lägga Ansiktsmask
-Fransk manikyr. (Om jag orkar)
-
Föna och platta håret
-Och hoppas på att någon lagar mat åt mig ikväll.......

Om jag orkar får det bli så här.


/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar