lördag 10 januari 2009

Anti-gris

Fick min "anti-gris"-tisha härom dagen från Amanda Collén, Hon som har praktikantbloggen. Perfect size, nästan xxxxxxxxL.
Lite i överkanten kanske men perfekt till danströja.!
Bildbevis kommer. Jag lovar. Jag vann den på hennes blogg. Hur ofta händer det? ^^

Nu dödas det bara tid på jobbet och tiden sniglar sig fram som vanligt. Hatar att jobba helg. Ingen sovmorgon och mycket tid går till spillo. Slipper imon dock. Så det ska bli riktigt nice att få sova ut imon utan att behöva bekymmra sig om att man måste gå upp.
Hur tidigt jag än går och lägger mig när jag ska börja jobba tidigt dagen därpå så e jag lika trött och halvdöd när jag vaknar. En råttbäbis,monster och frusen av mig. Och värre var det på de tiden då man dessutom hade pojkvän. Extra varmt och mysigt och så måste man gå upp. Kallt golv, mörkt och inte alls kul. Fast det hellre pojkvän att vakna med än inte alls^^
Så jag klagar helst inte.

Så snart får kärleken komma och knacka på min dörr om den vill och inte lura mig mer.
Klart jag hoppas att det blir snart.^^
Men allt har sin tid och man vet aldrig vad som händer. Oväntade saker sker.

/E

2 kommentarer:

  1. Grabben kommer sörru. Se bara till att ha kaffet redo när du får oväntat besök.

    SvaraRadera
  2. Alltid^^ Kaffe och kakor finns alltid redo. Hembakat t.o.m!

    SvaraRadera