lördag 10 januari 2009

Helt fuckat.

Ibland undrar jag hur vissa människor tänker. Ramlade in på den här ( http://www.dennism.se/2009/january/paris-hilton-dieten.aspx)
bloggen när jag läste Hanna Fridéns blogg idag. Och jag undrar vad sjutton han tänker med?
en bloggare som säkerligen har ett antal tusen läsare i veckan tar upp en sån här grej? Paris Hilton-dieten? Hur dum får man vara. Även om man kunde önska att det inte alltid var så, så påverkar de kända bloggarna sina läsare väldigt mycket. Hur tänker man då när man skriver ett sånt här inlägg? Är han så dum att han inte inser att den här dieten tar sönder kroppen och förstör? Hur många småtjejer finns det itne som faktsikt provar det här och går på det. De flesta skulle säkert inte klara det ens över huvudtaget men att ändå skriva om det här?
Det gör mig arg. En sån skulle jag kalla för idiot.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar