tisdag 17 februari 2009

Hemma igen.

Det är väl dags för lite uppdatering kanske. Ett klassiskt det-här-har-jag-gjort-den-senaste-tiden-inlägg.

Vart iväg och bowlade dagen innan jag åkte till Åre och jag vann inte men kom inte sist heller.
Näst sist av fyra^-^

Sen bar det av hemåt för att några timmar senare gå upp vid 04.30. Ganska lagom trött och peppad på att tillbringa ca 14 timmar på en buss hela dagen. men det bar iväg mot Åre i vilket fall och veckan som varit har varit alldeles kanon och underbar. Bra väder de flesta dagarna och bra underlag där vi åkte.

Provade att åka Twintips de sista dagarna och det var hur kul som helt. Snurra och åka baklänges och lättare att hoppa. Det var sjukt värt :) Blir nog till att köpa ett par när säsongen börjar nå sitt slut.

Saknade så klart dig. Du fick mig att längta hem.

Väl hemma bar det av hemåt Österängen och storstädning av lägenheten eftersom katterna kom igen för att stanna en månad. Tack MrGavin för att du hjälpte mig.
Kvällen bestod av Taco och sen BIO! Vi vart och såg Australia och den var faktsikt bättre än vad jag trodde. En värd alla hjärtans dag tillsammans med dig.

Fortfarande ingen som vill gå med mej på Bo Kaspers Orkester den 28:e feb, så jag får väl gå själv. Men det gör inte så mycket. Den här gången så ska jag gå. Eftersom förre gången inte blev av p.g.a vissa anledningar.

Tack för du följde med mej på en nattlig promenad igår fast du inte behövde. :)

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar