tisdag 17 februari 2009

Svaren.

Kommer ni ihåg att jag hade en frågestund? Antagligen inte, men jag skrev i vart fall att jag skulle svara på frågorna om det så bara blev två frågor.
Och det var ju vad det blev: 2 frågor...
Jag undrar lite ibland.. Aja. strunt samma.
Svara ska jag i vilket fall.

Random tjej: Du undrade vilket som var mitt absoluta favoritband ever?
Svar: Väldigt svårt att svara där, och jag kan nog omöjligen ge ett enda svar på den frågan. Jag leter hela tiden nya typer av musk att lyssna på och nya band. Men någon som jag lyssna ganska många år på är en artist som heter Maria Solheim. Alla skivor inhandlade och vällyssnade. Och lyssnar på dem titt som tätt och kommer nog fortsätta göra det i många år.

Mr Gavin: Du undrade om jag tycker om dig?
Svar: Behöver jag ens svara på det? Jag tycker om dig.
Jag skulle t.om offra mina skor för dig. <3


Så kul var det.
Jag har för övrigt ätit SJUKT mycket godis det senaste. Så gott e det. Men när lagret är slut får jag nog skärpa mig lite. Jag är en sån gottegris.

/E

2 kommentarer:

  1. Oh my gaaah, offra dina skor? Hörru Emil - hon är käääär :D

    SvaraRadera
  2. Kära nån ester? Dina skor!? Ehm, MrGavin - hon är din! :)

    SvaraRadera