onsdag 4 mars 2009

Det går inte ens göra ordentliga saker längre. Orkar inte bry mig om att diskberget växt för mycket. Att lägenheten ser ut som ett bombnedslag och det ligger kläder överallt. Ger katterna mat och sätter mig här. Det är otroligt vad man kan sakna en människa. Jag vill inte att du ska vara borta. Jag vill att du ska komma tillbaka och vara den underbara människa som jag fick lära känna. Tänker på dina närmaste vänner och din familj. På tessies familj och vänner. Hur känner inte de? Mina tankar går till dem. Ingen sorg går att jämföras med deras. :'(

Men jag minns de bästa stunderna med dej. Alltid var du så glad. Våran slemmeli. Jag saknar dig. Vill träffa och fika med dej på Kaffebönan eller träffa dig ute på Bongo. Men nu är de bara vackra minnen som jag får behålla inom mig. Dela med mig med andra.

Saknar dig Emmeli. Du var en underbar människa och jag önskar att jag hade fått lära känna dig ännu mer.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar