torsdag 5 mars 2009

Du är hemma.<3

Äntligen har han som jag gillar mest kommit hem.
Inge kul att vara ensam och utan dig.
Nu kan jag få tröstkram av dig om jag blir ledsen och tårarna kommer igen.
Nu kan jag somna tillsammans med dig igen.
Kan du inte komma och flytta in under (i) min säng snart?

Kärlekstrams.
Men jag är kär.
Då får man göra så.

Idag åkte du från göteborg vi sju på morgonen,
för att hinna träffa mig innan jag började jobba.
Det gjorde mig gladare än gladast.
Jag behöver dig nu baby.
Och du finns där för mig. Tack<3

-------------------------

För er som är intresserade så dansar vår dansgrupp Impuls
på 8-Glas på lördag runt tolv-snåret skulle jag tro.
Kom gärna dit och titta om ni vill.

Jag längtar till sommaren.
Jätte mycket.
Festivaler.
Grilla.
Bada.
Kärlek.

Och jag längtar efter att få tillbringa den med dej<3

------------------

No need to read.
Jag bara saknar min babe<3

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar