torsdag 26 mars 2009

Idag var det -8 ute på morgonen och solen sken men jag undrar, var är våren? Det är ju för sjutton gubbar snart APRIL. Skämt-månaden ni vet. Då man får lura sina vänner på ett småelakt sätt utan att få skit för det. Fast jag gör inte så. Det är inte snällt. Även om det bara e på skoj.

Men som vanligt fick man tvinga sig upp, tvinga upp en bakissöt pojkvän (som kom hem till mig igår natt lullig och gullig) Tvinga i sig lite frukost, vad nu kalaspuffar är för frukost egentligen annat än en onödig sockerkick. Borsta tänderna,tvätta händerna and so on.

Och nu sitter jag här. Det ska bli skönt med helg. På ett sätt. På ett sätt inte.
Det kommer bli jobbigt delvis. Men skönt att jag sen knappt har något planerat.

Nu. Fika. (Knäckemacka. )

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar