lördag 4 april 2009

Här sitter man och försöker jobba men INGEN ringer ju? Det som så vanligt brukar ringa på med ilskna och glada kunder vart annat. Just idag när det så fint väder vill man ju bara att tiden ska gå så fort som möjligt så att jag kan få gå hem. Eller kanske i detta fall: Cykla hem idag, för pappa kommer med min cykel sen. Yeyy! Kommer ju vara gaaaanska jobbigt men jag behöver det.

Nu är det dags. Beach 09 är inte långt borta och det är dags att göra nåt åt den soffpotatis som jag har blivit. No jokes here. För ett år sen var jag ett antal kilo lättare och det ska jag vara till sommaren igen. Jag behöver egentligen inte gå ner i vikt. Bara se lite mer tränad ut. Men cykla minst en gång i veckan till jobbet låter väl bra att börja med eller vad säger ni?

Gustaf, du får pusha mig lite mer om jag äter för onyttigt! Emil, Du får ut och gå med mig! Fast du gillar ju inte att vara ute och promenera fast du får stå ut med det minst en gångi veckan. Snälla?

Nu fick jag reda på att jag får gå hem 15.30. YEyy! Lite sol iallfall och umgänge med pojkvännen:)

------------------------------

Tänker på dig vännen och hoppas att allt ordnar sig till det bästa.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar