lördag 4 april 2009

Ledigheter.

Då har man varit ledig tor-fre, och vädret har bara varit kanon!

I Torsdags åkte jag och Emil in till stan för att sola lite. Det var supernice. Vill få lite färg. Han e ju redan brun även om han tappat lite sen han kom hem.
Sen gick vi upp till a6 och det var underbart att bara kunna gå i en tunn kofta och inte frysa nånting alls. Jag letade efter den parfymen som jag ska köpa, men den var slut uppe på a6 också. Dock så kommer den in igen på lager på måndag så jag får kila och köpa den då!.
Föreslog att vi skulle gå hem men Emil strejkade så vi åkte buss^^
Kvällen bestod mest av lite låtskrivande med Niclas och sen degande och tv-tittande hos Emil.

Fredagen började aktivt. Eller effektivt snarare. Jag hjälpte Emil att storstäda sitt rum, och det behövdes. (Precis som min hela lägenhet behövs städas.......)
Det var lite dammigt och stökigt och jag fick honom att slänga lite gamla papper och skräp. Ordnade upp det i hans hylla så det såg lite rent ut. Hoppas bara att han håller det så^^
Eftersom vädret var så fint gick vi hem till mig och dumpade lite grejer och satte oss i solen och bara njöt. Lagade sen mat och åt på Balkongen. Solen värmde nåt så otroligt.

Efter lite segande kilade vi och träffade lite folk och de skateade och jag fotade. Jag håller mig till min longboard. Lite säkrare på den. Emil har precis köpt ny bräda och skor och var ju tvungen att prova den. Jag njöt i solen och åt jordgubbar.

Kvällen avslutades med taccos och Bio. Watchmen, Den var bra. Men man skulle nog läst serien innan för att få lite mer bakgrund.

Nu är det Lördag och jag sitter på jobbet. Vill heeeeelst mycket hellre vara ute i solen. Men icke. Får se om det händer nåt kul ikväll.

/E

2 kommentarer:

  1. Åh din helg låter sagolik! :)
    Jag vill också sitta på en balkong och schteka :D

    SvaraRadera
  2. Du får komma hit så sitter vi och schteeeeker! Nu ere bara en månad sen får jag träffa min kalaspingla!

    SvaraRadera