måndag 18 maj 2009

Broooke!

Har precis pratat med min allra bästaste vän Brooke som bor i USA. Har inte pratat med henne på flera månader och jag saknar henne så sjukt mycket. Vi har snart känt varann i 4 år tror jag. I höst blir det nog så länge. Men vi träffas som sagt väääldigt sällan. Men hon kommer kanske hit i sommar! Så oootroligt underbaaaaart! Där är ett praktexempel på äkta vänskap. Vi träffas en gång om året och pratar sällan då det kostar så mycket men vi är fortfarande bästa vänner.


Brooke, If you read this. I REAALLLLYYY MISS YOU! And I just talked to you on the phone. Just 17 min and that was to short! Hade to talk to you soon again. Trryyyyyyyyyyyy to get Skype sooon! I really want to talk to you more often!


Men innan det pratade jag även med min bästaste vän Carin. Två veckor sen vi sågs nu och saknar dig massaaaa! Ser så mycket fram emot att du förhoppningsvis kommer till mig snart.

Du betyder mycket för mig Carin.
Hoppas du vet det. :)



/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar