söndag 17 maj 2009

Killing ZOMBIES!?

Något som jag inte är så bra på det är att spela tv-spel som innefattar skjutande av saker och ting. Jag kan verkligen inte. Jag kan inte hålla koll på alla knapparna, "sikta med den knappen, skjut med den knappen, gå med den knappen o.s.v. Och allt så klart samtidigt med.

Varför jag just nu skriver om detta är för jag råkade lova min pojkvän häromdagen att han skulle lära mig spela Resident Evil 5. Vilket går ut på att man ska döda zombier. Som ni säkert förstår gick detta inte så bra. Jag skrek mest hela tiden" Vad ska jag göra? Vart ska jag springa? HJÄÄÄLP!" Men som sagt. Den dagen vi flyttar ihop så ha han inte längre Gustaf att spela med. Då måste ju jag hoppa inte som medspelare så jag måste ju öva. Men hur det går återstår ju att se. Jag kanske blir en riktig duktig zombie-dödare? Tror ni inte det? Nae, Inte jag heller. Men jag tror nog att Emil tycker om mig ändå.


Sol på Österängen.

Emil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar