torsdag 14 maj 2009

Linköping.

Förra helgen tillbringades hemma hos mamma och på shoppingvisit i Linköping med mamma och Matilda. Mycket givande. Fredagen var vi bara hemma hos mamma och lagade god mat och umgicks. Lördagen så åkte vi iväg tidigt till Linkan. Kom hem med klänning till Adam och Johannas bröllop, nya snygga kläder och Nya skor. Lovley! Bild kommer nån annan dag. Ni kan titta på min systers blogg för hon köpte likadana fast jag hittade dem först. En finfin dag tillsammans med dem.



Mamma fixar med maten.


Jag passade på att spela lite piano och sjunga lite granna.

Mot Linkan!


Matilda.


Fin helg. Städade även hela min lägenhet sen på söndagen. Jag och Emil. Hans lägenhet också för den delen. Sen vart vi helt slut och tittade på Mamma Mia. Vilket jag i stort sätt tvingade honom till!

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar