torsdag 14 maj 2009

Vanlig dag.

Den här dagen har mest varit alldaglig. Tvingade mig upp i morse. Var verkligen jätte trött i morse fast jag inte gick och la mig så sen igår. Men fick kila iväg till jobbet och dagen segade sig förbi. Åkte till Ikea och handlade ett nytt skohorn och en ny konservöppnare då jag lyckats ta sönder dem båda. Batterier inhandlades så klart också då min kamera bokstavligen slukar batterier.

Hann även ta och knalla runt Rocksjön med min syster och det var skönt att få röra lite på sig. Snart är sommaren här och jag måste köpa ett träningskort då jag inte kommer att dansa lika mycket i sommar.

Snart dags för sömn. Ligger i sängen jämte Emil som tittar på Lost men jag vill inte se. Så jag ska sova.

Var ute med jobbet igår också. Tog oss en bit mat på 8Glas och det var fint väder och nästan alla var med. Kom hem tidigt så jag skulle jobba tidigt idag.

/E



Ninni, Hanna, Sandra och Daniella


Susanne och Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar