tisdag 25 augusti 2009

Snart iväg mot Markaryd.

Dagen har varit helt okej. Även micktekniken gick vägen. Men återigen måste jag inse att jag faktiskt går här. Att jag platsar här. Det finns en anledning att jag kom in. Jag kan och jag måste försöka visa det. Mitt dåliga självförtroende får inte stå i vägen längre.

Nu blir det iväg mot Markaryd och träffa de nya amparna, det blir roligt. Anna går ju där så det ska bli roligt att träffa henne. Och alla lärare igen. Att komma tillbaka dit nu är ju med lite blandade känslor. Det var mycket händelser det året. Både positiva och negativa.

Men det är inte det samma utan dig Carin, du borde vara här med mej och träna dans, sjunga och allat annat som man gör här. Jag saknar dig.


/E

1 kommentar:

  1. Åh min pluppa. Vad fin du är! Saknar dig också, och kan ärligt säga att jag är bra sugen på att dansa och sjunga! Åh! Puss.

    SvaraRadera