tisdag 4 augusti 2009

Egypten!

Snart ska jag iväg till pappa för lite fika och reseplanerande. Veckan efter nyår åker vi nämligen till Hugarda(om det nu stavas så....) i Egypten. Det är så gött att ha något att se fram emot nu när hösten närmar sig. Hoppas bara att det går att jag får en veckas ledigt i skolan. Det är en av tre tema-veckor just den första veckan efter jul. Så är det något viktigt då så vet jag inte hur jag gör. Hoppas verkligen inte det. Ska även spara så jag kan följa med till Kairo. Det är ju ett måste att åka och titta på pyramiderna när jag ändå är i Egypten!

Nåt sånt här ska vi väl bo kan jag tänka mig!
/E

1 kommentar:

  1. Oh ja! Hurghada tror jag det stavas eller något sådant. Där var vi när mamma fyllde 50 år. Och ja igen, spara till Kairo, det är ett fint, spännande minne. Saknar dig tjejen. hur blir et med Wow?kramar

    SvaraRadera