tisdag 4 augusti 2009

Internetshopping for life!

Jag försöker hålla i mina pengar nu i och med att jag ska bli fattig student. Men om jag ska överleva i Bjärnum måste jag nog fortsätta att inhandla lite böcker som vanligt. Hur ska jag annars klara mig när hösten smyger sig på. En bok eller två i månaden borde jag kanske ha råd med. Nu ska jag i vart fall inhandla nummer 3 och 4 i Twilight-serien. Fast jag tänker vänta en vecka till så att jag beställer dem när jag bor i Bjärnum, så att de inte hamnar i Jönköping när jag flyttat. Det vore ju inte så värst roligt.
Ljudet av ditt hjärta, 3:e boken.
Orginaltitel: Eclipse

Så länge vi båda andas, 4:e boken.
Orginaltitel: Breakng dawn

Ska även beställa lite nya hårprodukter.





Ska köpa nytt knullrufspulver. Tänkte beställa det här
/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar