torsdag 10 september 2009

Bloggtorka och plugg.

Lite bloggtorka just nu. Undrar lite hur ni har det där hemma? Hoppas att ni har det bra och förlåt för jag är världens sämsta på att höra av mig. Ni får läsa om mina äventyr lite här i bloggen. Förutom just nu då när jag haft lite bloggtorka i två veckor.

Sitter just nu och lyssnar på soundtracket från Twilight och kom till "Bellas Lullaby" Jag kan lyssna på det stycket oändligt många gånger. Det är som om hela jag bara slappnar av och njuter. Sluter ögonen och bara lyssnar. Musik kan verkligen beröra en. Och just den här låten gör det hos mig. Har en klasskamrat som får för sig att spela den ibland på nåt piano i skolan och det blir som om jag släpper allt. Låter jäkligt klyschigt men så e det bara. Jag tycker den är så otroligt vacker.
Om ni inte har lyssnat på den så gör det här.



Finns säkerligen videos med bättre kvalitet men jag vill bara lyssna och bryr mig inte så mycket om videon.

En annan låt från soundtracket är "Never think" och "Let me sign" som också e otroligt bra!

Let me sign:



Never Think:



Nu ska jag nog faktiskt ta och sova. Läsa och plugga in manuset till teaterprojektet och läsa min bok som jag snart är klar med. Då blir det en ny bok :D

Nattinattii.

3 kommentarer:

  1. Twilight nördar är bäst!!! woho!
    Så kul att läsa om det du gör :) fortfarande jätteglad för din skull! hihi. men kom gärna hemmåt och hälsa på snart.
    kramar

    SvaraRadera
  2. MUMS! har du sett på filmen något mer? Och ja vilka underbara låtar med Robert. Saaaknar dig med massa! massa! MASSA! :) puss

    SvaraRadera