måndag 14 september 2009

Chill kväll hos klasskompis.

Har just kommit hem från Amanda där kvällen har spenderats. Gjort Smoothie, ätit euroshopper-pasta och druckit smoothie ur snoppsugrör. Vi tittade även på Dreamgirls. Mycket bra film. Tack för att du skjutsade hem mig också!

Idag har inte så mycket hänt. Aktivitetsdag i Markaryd och sen lite dans och sång i skolan. Har lite ont i magen inför micktekniken imorgon men hoppas att det går över. Jag kan ju sången men vill att det ska vara ännu bättre lixom.

Juste!
Jag har tappat bort min mobil också, eller snarare förlagt den någonstans i skolan.
Sen när jag skulle ringa den så har den dött. Väldigt typsikt. Så imon blir det till att leta efter den och hoppas att jag hittar den snabbt och smidigt.

Jag råkade även också idag överstiga mina 5 BG på det mobila bredbandet så just nu så går det segt som snigelslem.

Men bästa med dagen: 8 Månader med ÄlsklingsEmil.

Nattinatti

/E

4 kommentarer:

  1. Creds till mig för headern! ^^

    Puss på dig <3

    SvaraRadera
  2. Hej lilla syster! Hur har du det nere i Skåne (alldeles för långt bort från mej =(=(=(). Hörde rykten om att du inte skulle komma hem nästa helg *ledsen*. Puss på dej

    SvaraRadera
  3. Carin: Tack^^ Som Emil så fint skriver, Cred till honom. Det är han som har gjort det :D

    Matilda: Det är fint! Så otroligt mys att ni kom hit i helgen. Nu sitter jag här och längtar hem.. :( Men jag kommer hem om TVÅ VECKOR!
    PusS!

    SvaraRadera