måndag 28 september 2009

Födelsedagen har princip spenderats i Skolan,

Ja då var man hemma efter att ha repat TP hela kvällen. Fint att fira sin födelsedag på. Fast det gör ingenting. Jag firades ju i lördags och dessutom hellre vara där än att sitta hemma själv och uggla på sin födelsedag.
Jag kom på inatt att det är den första födelsedagen som jag inte har firat hemma. Det styng lite i hjärtat men så tänkte jag på min fina familj och då blir jag alltid glad.
Bara ca två timmar kvar sen är det hela över, det är ju egentligen bara en dag som alla andra förutom att man får en massa grattis och kramar.
Alla brukar dessutom vara lite extra snälla.

Nu ska jag sista-minuten-öva lite på min interpretation och micktekniken. Är egentligen ganska så slut men måste öva lite tills imon. Muku-läxan måste också göras. Det är svårt att hinna med allting nu i och med att TP:n tar så mycket tid. Så det är lätt att vissa andra ämnen hamnar lite längre ner på prio-listan.
Men det ordnar sig nog. Pratade även idag med en av mina sånglärare om lite som har varit bekymmersamt och det känns också lite bättre nu.

Nä, Nu till plugget!

/E

1 kommentar:

  1. Ja, hon kom tillbaka samma dag =)=) Grattis gumman i efterskott. Kram

    SvaraRadera