torsdag 1 oktober 2009

Tp-Redovisning.

Har just suttit och kollat på idol. Lite underhållande, många som är med i år är väldigt duktiga. Ska ju ha redovisning för Rock/Pop-låten på måndag med. Själv ska jag sjunga "You're the Storm" med The Cardigans. Mycket bra låt och jag hoppas att jag kommer att göra den bra. Den är så himla rolig att sjunga för jag få klämma på ordentligt. Även om den är lite knepig i versen så måste det gå bra. Ska bli väldigt roligt att se alla andra också.

I tisdags fick jag paket! Levererat till skolan till och med! Det var från underbaraste Carin! Muffinsbok, Choklad, Godis och div. Blev så himla glad!
Fick även ett STORT paket att hämta ut på Ica igår. Det visade sig vara en Chokladfontän!
Min bästa Emil hade skickat den! Det gjorde hela min dag!

Imon är det redovisning för TP:n. Det ska bli spännande och roligt med samtidigt lite sorgligt.
Det blir avslutningen på grundkursen och sen kommer det bli nya grupper. Alla i min grupp är kanonfina! Men det ska även bli kul att få lära känna resten av klassen mycket mer.
Ska även iväg till Hässleholm för att prova kläder till en affärerna i modevisning och även kolla in och köra en testgenomgång på scenen. Kul!

Men nu måste jag diska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar