söndag 27 september 2009

Uppdatering och myspys.

Teaterprojektet är i full gång. Redovisning nästa fredag. Mycket jobb. Är i skolan från tidiga morgon till sena kvällen flera dagar i veckan. Det är svårt att veta vad man ska prioritera. Så vissa saker kommer tyvärr på efterslänten men får ta tag i det imorgon och nästa vecka. Har iallfall jobbat lite med uppgiften som vi har på Röst&Tal-lektionerna.

Det börjar mörkna på kvällarna nu. Det är på både gott och ont. Mys när man kan börja tända ljus och ha massa filmkvällar. Men mörkret är ju som det låter, mörkt.

Fick lite hemlängtan ikväll. Hela familjen förutom min bor var här igår och firade mig. Det var så roligt att de kom hit. Massa kakor och mysigt sällskap. Emil stannade tills idag och det var supermys. Behövde ha honom här lite. Jobbigt att han bor så lång bort.

Ska även vara med på en modevisning nästa helg i Hässleholm. Det ska bli jättekul! De butiker jag ska gå för har supersnygga kläder. Hoppas att jag får köpa kläderna lite billigt sen!

Kolla in det här förresten. Det är min klasskamrat, han tyckte det var roligt att klä ut sig till Beyonce på en fest och lära sig dansen till Single ladies.



Hur roligt är inte det? Han är skitduktig!

Nu ska jag plocka fram gitarren och min nya bok med alla Ted Gärdestads låtar. Lite sång så här på Söndaskvällen.

/Ella

3 kommentarer:

  1. Jag tycker om hösten. Men om man är ensam för länge så är det inet så kul i mörkret. Håller med.

    Haha skillad kille! Ge creed från mig ;)

    Miss you. så otroligt mycket vännen. 16 min kvar nu.
    pusss

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHA så sjukt kul! vilka moves han har!

    SvaraRadera
  3. Malin: Jag gillar med hösten, oftast. Men jag saknar Emil väldigt mycket. Så då blire lite ensamt :P

    HAha, Ja han är sjukt duktig :D!

    Saknar dig också! Kom hit och hälsa på snart! :D

    Martina: ja! Han är skitbra! Hälsa alla i eastcrew från miiig!

    SvaraRadera