fredag 6 augusti 2010

Mot jobbet. Yeyyy!....

Vaknade alldeles för sent idag, men sen ringer mamma och säger att hon också e försenad^^ Sådan mor sådan dotter säger man ju.

Nu e det bara en jobbdag kvar sen e det HELG! Underbart! Har i princip inget planerat för helgen vilket innebär att jag kommer äntligen att få sova! Ska bli så himla skönt. Jag är verkligen ingen morgonmänniska och är lika trött varje gång jag måste gå upp tidigare än nio.

Några bilder från veckan.

Var på pannkakskalas hos en barndomskompis. Det var helt underbart gott!

Var på min farmors begravning. Det var så fint. Jag saknar dig. Vila i frid lilla farmor. Vi kommer att ses igen. <3

Shoppade lite häromdagen. Dessa skor gav mig världens största skavsår. Men vill man bli fin får man lida pin^^



Nu bär det av till jobbet.

/E

2 kommentarer:

  1. Jag bara ÄLSKAR att du är igång med bloggen igen. Det är underbart att få läsa om din vardag, och se alla bilder framförallt! <3

    SvaraRadera
  2. Aaw. Gulllunge! Får se hur länge det håller i sig denna gången^^

    SvaraRadera