fredag 6 augusti 2010

REGN!

Blev lite lagom stressigt efter jobbet idag. Min kära Emil skulle komma med noter som jag skulle kopiera tills imon men så hann han inte. Så jag var tvungen att knalla till hans jobb och tro det eller ej så spöregnade det! Lånade ett paraply från jobbet men byxorna blev dyngsura och fötterna eftersom jag bara hade flipflops på mig. Sen fick jag iallafall skjuts hem av en jobbarkompis. Men fick stressa för att springa tillbaka till jobbet och kopiera alla noter. Så hoppas att jag inte missade nån.

Nu blir det käk. Vet inte vad jag ska gära bara. Skulle vilja ha nåt ordentligt men och andra sidan skulle ju en hamburgare sitta fint och det går dessutom snabbt att göra^^ Lathet eller inte? Det är frågan.

Ska iväg och träffa lite gamla Impuls-vänner ikväll! Ska bli kul. Blev lite spontant då jag egentligen inte hade nåt att göra ikväll.

Och juste! Jag ska ju börja dansa med min dansgrupp igen! (Impuls) Underbart! Längtar tills alla kurser börjar igen. Har dansabstinens!

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar