tisdag 28 december 2010

Drömmar?

Visst tusan är det typiskt att jag kommer ihåg mina drömmar när jag inte för en gångs skull vill det? Jag kommer typ aldrig ihåg vad jag drömmer men på senaste tiden har det varit lite för mycket drömmar. Men det går väl över I guess.

Det blev inte så mycket handlande på rean idag. En tröja hittade jag. Men den var fin. Köpte lite annat nyttigt istället. En ny väska (sportbag) så jag slipper knalla runt med mina påsar över allt och en shaker så jag kan blanda goda drinkar :) Även ett par nya öronmuffar. Det är j så hiskeligt kallt ute.

Lite häng en stund hos Malla med lite tjöt och chill har hunnits med idag också. Det har varit en lagom dag och det är dags att krypa till kojs nu. Det är ju lite tomt i lägenheten nu när Julia har åkt hem. Tycker hon borde flytta tillbaka hit från Göteborg. Det hade ju varit så mycket roligare. och på tal om Göteborg så ska jag ju träffa en av mina andra absoluta favoriter imon därifrån. Malin, Malin. var tusan har du hållit hus? Du borde vara här lite oftare.

Sleep tight.

/E

1 kommentar:

  1. Du är min lilla stjärna gummsan, kommer bli så galet fint igen imorgon! Sov gott nu,puss

    SvaraRadera