fredag 31 december 2010

Överskattat?

Sova är överskattat eller? För just nu är varken min kropp eller hjärna inställd på det. Antagligen för jag fick sova ut lite mer i morse. Hade kunnat sova längre om jag inte skulle ringa och säga upp lägenheten i Göteborg men det där idiotiska bolaget har ju den stördaste telefontiden och dummaste talsvaret. Försökte ringa dem i en halvtimme men efter ca 5 minuter i kö kopplas jag över till en telefonsvarare som man inte ens kan lämna ett meddelande på och sen står jag inte i kön längre. Vad tusan är det för dumheter? Får försöka ringa dem nästa vecka då.

Gårdagens spelning var bra förutom att jag kände mig som en sån oldie. Jag kände knappt en kotte och alla såg ut att gå i högstadiet. Haha. Tänk vad tiden går snabbt.

Träffade även min bästa Malin igår och det var värt. Vi hade inte setts på flera månader och hade en hel del att uppdatera varandra om kan man ju säga. Allt mellan himmel och gjord, men mest det som hänt det senaste.

Imorgon är det nyårsafton. Ännu ett till år att lägga på nacken. Ännu mer erfarenheter och nya lärdomar. För jag tror ändå jag lärt mig nåt av detta året precis som av de förra. Och snart är det 1:a Januari och med det säkert också ett nytt godisförbud om jag känner mina vänner rätt. Så imorgon blir det till att äta godis i mängder. Bara så ni vet!

Sweet dreams.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar